Обикновенно чисто черната е минус а тази с шарката е плюса.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Алфа 145-146, тема за общи приказки
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Първоначално публикувано от RahzeL Покажи съобщениеОбикновенно чисто черната е минус а тази с шарката е плюса.
Comment
-
Първоначално публикувано от гадмръсна Покажи съобщениездравейте отскоро и аз се сдобих с една алфа (146 1.6 боксер) и тъй като ми е първа кола не съм много на ясно с квото и да е проблема ми че двигателя малко тресе на свободна при 1000 об. но не постоянно а в някакъв интервал се разтриса за малко и после работи нормално после пак се разтриса та мислех да започна като почистя МПХ обаче не мога да го намеря имам тука ръководство за ремонт обаче в него е даден двигател 1.7 (за 1.6 не намерих) на който е отпред на колекторите а на моя двигател няма нищо там така че ако някой може да ми помогне с някакви съвети снимки и тнт ще съм много благодарен
Добре дошла , гадино мръсна!
Преди да се забъркаш в гадни филми си провери свещите!
Бас държа, че електродите са се разкрачили!
Успех във форума!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеДобре дошла , гадино мръсна!
Преди да се забъркаш в гадни филми си провери свещите!
Бас държа, че електродите са се разкрачили!
Успех във форума!Alfa Romeo 146 ti, K&N replacement
Alfa Romeo 156 Arese
Comment
-
Първоначално публикувано от roshaf Покажи съобщениеЯ кажете, според вас струва ли си, да рискувам със термостат 2-ра употреба. При положение, че казват за него, че работи. Или направо да си купувам нов.Имайте предвид, че съм със силно ограничени финанси.
Вземи го, извари го в някаква колба, като гледай да го закачиш с някакво въже някъде така че да не опира в дъното и по стените на съда в който го вариш и гледай с термометър какво се случва и дали отваря/затваря плътно.
А на теб какъв ти е проблема с твоя? Ако е зацепил отворен по-добре карай така докато събереш пари за нов. Иначе винаги имай едно на ум че може кофти термостат и малко невнимание да ти донесе ремонт за хилядарка дори
Comment
-
Първоначално публикувано от ogi100 Покажи съобщение...Явно към нов ще се насоча
sigpic
145 1.6ts 16v 97г.
Comment
-
Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!
Comment
-
колеги не знам дали се филмирам ,но ми се струва че колата не върви еднакво само с мен и с още някой,знам че би било логично при положение че тежестта се увеличава но добавената маса е около 8 процента и не мислих че е усезаемоalfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL
Comment
-
Първоначално публикувано от marian2784 Покажи съобщениеколеги не знам дали се филмирам ,но ми се струва че колата не върви еднакво само с мен и с още някой,знам че би било логично при положение че тежестта се увеличава но добавената маса е около 8 процента и не мислих че е усезаемо. Имаше огромна разлика в вървежа
, че и спирането
EDIT: ААа да попитам.
Четох за някакъв смукач дето са включвал при студен двг. Та при каква температура става това?че днес смених термостата и се надявам да ми падне малко разхода
sigpic
145 1.6ts 16v 97г.
Comment
-
Значи когато двг-то е студено еку-то отчита това и подава повече гориво? И Понеже с тоя новия термостат стрелката заковава 1 идея под 80 градуса, исках да разбера при тази температура, ще стане ли това дето написах по горе.Надявам се да ме разберете какво искам да попитам.
Last edited by roshaf; d.m.y г., 21:47.sigpic
145 1.6ts 16v 97г.
Comment
-
Първоначално публикувано от roshaf Покажи съобщениеЗначи когато двг-то е студено еку-то отчита това и подава повече гориво? И Понеже с тоя новия термостат стрелката заковава 1 идея под 80 градуса, исках да разбера при тази температура, ще стане ли това дето написах по горе.Надявам се да ме разберете какво искам да попитам.
156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
Comment
-
Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщениеТемпературата трябва да ти е една идея по 90, а не под 80 градуса....провери си датчика...sigpicex
147Q2
300bhp/606nm
Gtb2260, fmic, ss exhaust, Eibach springs & anti-roll bars
Comment
Comment